Livet... som oftast.

Den där traditionen...

Av Anna - 2014-12-07 18:45

Ingen jul utan Christollen, aka Stollen.
Det tyska julbrödet som är tungt och kompakt nog att använda som vapen.
Hittils har jag alltid köpt det färdigt, så även i år, och det är långt ifrån gott. Lika bittert äter jag det varje jul.... Varför? Jomen jag är övertygad om att en bra Stollen är galet god, och jag VILL tycka om det!!
Nålet är att baka en egen... Hembakad Stollen. Det KAN inte vara annat än gott!?
Men det blir nog inte i år heller, så här sitter jag än en gång med en überäcklig köpe-Stollen, som i mina drömmar är tokgod!!

 
 
Stamp-E

Stamp-E

8 december 2014 08:59

nämen va? ett inlägg? woot? och sneaker in det precis som om du skrev senast igår hehe.... (man får lov att göra inlägg på 140 tecken här oxå... :P )

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Anna

8 december 2014 11:01

Hehe jup, bara sådär liksom. Jag har varit grymt inaktiv på TW med... Kanske förjar livet komma i fas igen. Time will tell!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards